Opbrengst Jantje Beton 2022

Afgelopen maand is er weer door Greate Pier collecte gelopen voor Jantje Beton. Ieder jeugdlid heeft een collectebus gekregen en mocht een aangewezen straat lopen. Daarnaast hebben we op een vrijdagavond met de junioren zeeverkenners, zeeverkenners en wilde vaart gezamenlijk Duinterpen gelopen. De volgende ochtend ook gezamenlijk met de Dolfijnen in de Stadsfenne, Pasveer en Oudvaart. En het ging heel gezellig, gemoedelijk maar ook fanatiek!

Het resultaat mag er zijn. Er is maar liefst € 3547,- opgehaald!!!

Een recordbedrag voor Greate Pier! De helft van de opbrengst mogen wij als Scoutinggroep ontvangen. Met de andere helft helpt Jantje Beton andere kinderen met het verzorgen van speelplekken. Zie jantjebeton.nl. Een winwin situatie: we zamelen geld voor onszelf in en we helpen kinderen die geen speelplek hebben!

Jantje bedankt dan ook alle leden van Greate Pier en de ouders, begeleiders en leiding voor het meehelpen.