Gezocht: Secretaris

Binnen onze Scoutinggroep heeft onze secretaris (na bijna 6 jaar) aangegeven haar functie te willen neerleggen. Vandaar dat wij op korte termijn op zoek zijn naar een nieuwe: Secretaris

Binnen het bestuur houdt de secretaris zich bezig met het voorbereiden en notuleren van de bestuursvergaderingen (ongeveer 10 * per jaar) en de groepsraadvergaderingen (2 * per jaar). Verder zorgt de secretaris voor de afhandeling van de algemene e-mail, post en telefoon.

Uiteraard wordt het actief meedenken over de ontwikkelingen binnen Scoutinggroep Greate Pier zeer op prijs gesteld. Een Scoutingachtergrond is voor deze functie zeker niet noodzakelijk. Iedereen is van harte welkom voor deze functie. Het bestuur bestaat verder uit een voorzitter (directe aanspreekpunt over het beleid), een groepsbegeleider (directe aanspreekpunt voor de speltakleiding), een penningmeester (directe aanspreekpunt voor financiƫn) en een algemeen lid. Het zou mooi zijn als jij je als vrijwilliger ook wil inzetten voor onze bloeiende en energieke Scoutinggroep! Heb je vragen of wil je meer informatie mail of bel onze voorzitter Kris van der Velde (voorzitter@scoutingsneek.nl of 06-22568992).

De secretaris zal worden verkozen door de groepsraad (vergelijkbaar met een ledenvergadering). De eerstvolgende groepsraad is op 16 april aanstaande. Het zou mooi zijn als wij jou dan al kunnen voordragen als onze nieuwe secretaris.

ouderparticipatie