Jeugdsponsoractie 2018

Beste ouders, leden en belangstellenden

De Greate Pier vraagt iedereen: spaar Jeugd Sponsor Munten voor onze club! In de supermarkt en door te stemmen !
Om de contributie laag te houden en scouting daardoor mogelijk te maken voor ieder kind, doen we jaarlijks een aantal financiƫle acties, zoals Jantje Beton en kerstpakketten inpakken, maar zeker ook de deelname aan de POIESZ JEUGD SPONSOR ACTIE .

Sparen
De Poiesz steunt door deze actie de verenigingen die mee doen, door boodschappen te doen bij Poiesz kunt u Jeugd Sponsor Munten sparen. Door de munten in de koker van de Greate Pier bij de kassa  in de Poiesz supermarkt Duinterpen Sneek  te stoppen, of op het clubhuis af te geven helpt u ook mee, DOEN DUS !
Hoe meer Jeugd Sponsor Munten er gespaard worden, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten aan de Greate Pier wordt uitgekeerd. Bij speciale aanbiedingen ontvangt u extra munten. Dus vraag buren, familie en bekenden om de munten te sparen voor de Greate Pier.

De Jeugd Sponsor Munten krijgt u gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten.  De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 12 februari t/m 8 april 2018 .
Helaas wordt de Poiesz Duinterpen tot  23 febr verbouwd, maar u kunt natuurlijk wel terecht op het Boschplein of Jancko Douwamastraat en de munten op het clubhuis afgeven .

Zaterdag 7 april gaan we de actie steunen door actief aanwezig te zijn bij de Poiesz Duinterpen, info volgt tzt.

Stemmen
Naast het sparen van de actiemunten kunnen we extra  munten verdienen door (vanaf 12 febr) op de facebook pagina POIESZ SUPERMARKTEN te stemmen op de Greate Pier, DOEN DUS .
Natuurlijk komt AL het sponsorgeld ten goede aan de jeugd van de Greate Pier.

Vragen? Stuur even een mailtje naar je speltak leiding.

1715206 POIES JSA BANNER VOOR CLUBS