logo dolfijnnen

Ruilhandelspel - nieuwe dolfijnen

Op zaterdagochtend 23 september konden we heel veel nieuwe dolfijnen verwelkomen! In een grote kring openenden de Noord- en Zuidgolf gezamenlijk. Toen iedereen in een groepje verdeeld was en de uitleg gedaan was van het Ruilhandelspel kon er 'gehandeld' worden. In en om het clubgebouw waren handelsposten waar verschillende grondstoffen gekocht of geruild konden worden.
En na de limonadepauze kwam er plotseling nog een extra grondstof op de markt, wat voor een verrassende zorgde.
Tegen het einde van de opkomst werden de punten geteld en bleek dat iedereen het heel goed gedaan had en veel grondstoffen had verzameld.
Terwijl de dolfijnen het spel speelden kregen de ouders van de kinderen die kwamen kijken uitleg over het reilen en zeilen bij onze club.